Overige veel gestelde vragen
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet aanwezig bent op het moment dat de bezorger met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. Het kan voorkomen dat het bij de buren geleverd wordt. Als levering niet mogelijk is kunt u uw bestelling vanaf de volgende dag gedurende 1 week bij een PostNL afhaalpunt afhalen. De informatie hierover vindt u in de track & trace.
De vervoerder geeft aan dat mijn bestelling geleverd is maar ik heb niks ontvangen?
Als wij uw bestelling naar u versturen krijgt u van ons een Track & Trace e-mail. Daarmee kunt u de bestelling volgen. Mocht het zo zijn dat de vervoerder aangeeft dat uw bestelling bezorgt is maar heeft u niks ontvangen dan dient u binnen tien dagen contact met ons op te nemen. Dit kunt u doen via het contactformulier op de website. Dan kunnen wij een onderzoek laten instellen bij de vervoerder om te kijken waar uw bestelling is. Als u niet op tijd contact met ons opneemt kunnen wij namelijk geen onderzoek meer laten instellen. Dan kunnen wij niet meer achterhalen wat er met uw bestelling gebeurt is en kunnen wij uw bestelling helaas niet vergoeden.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Via “Mijn account” kunt u heel eenvoudig meerdere afleveradressen beheren via uw adresboek. U hoeft dus maar een keer uw afleveradres op te voeren, zodat u hier de volgende keer weer gebruik van kunt maken.
Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Uw bestelling wordt binnen twee werkdagen geleverd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Levert de webwinkel ook in het buitenland?
U kunt uw bestelling laten afleveren op een adres in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Denemarken, Italië, Polen, Zwitserland, Luxemburg en Oostenrijk. Bij het afrekenen kunt u kiezen naar welk land het moet worden verzonden.
Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
Uiteraard is het mogelijk om uw bestelling te retourneren. Leest u voordat u iets terug stuurt onderstaande goed door. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Terminalweg 19A, 3821AJ Amersfoort
U dient uw retour te versturen binnen 14 dagen na aankoop en het product dient dan binnen 5 dagen na versturen retour bij ons binnen te zijn, anders vervalt de wettelijke bedenktermijn. De verpakking van het betreffende product dient onaangebroken te zijn. In de doos dient de pakbon / of een briefje met ordernummer aanwezig te zijn. Let op! Zonder ordernummer kunnen wij uw pakket niet retour nemen/verwerken. Het retourneren van het pakket is op eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk wanneer een pakket zoekt raakt tijdens het retourneren. Wij adviseren daarom het pakket altijd te verzenden met een track en trace code.
LET OP! Helaas is retourneren van hygiene producten (desinfectie handgel, stofmaksers, mondkapjes) niet mogelijk daar het hygiëne producten betreft. Stuurt u het toch retour zullen wij deze niet in behandeling nemen als retour. U kunt de producten dan uiteraard kosteloos weer ophalen in ons magazijn, toesturen is niet mogelijk.
Indien u verkeerde goederen heeft ontvangen die niet door u besteld zijn of u heeft een defect artikel ontvangen neem in dit geval contact met ons op, vaak kunnen we dit op een andere manier oplossen.
Ps. als na het retourneren de bestelling onder de €150,- in totaalwaarde uitkomt zullen wij de verzendkosten a €6,95 verrekenen met de retour credit.