Veelgestelde vragen

1. Hoe kan ik een product zoeken?

Binnen de webwinkel vindt u boven en onderaan in het midden de functionaliteit “Zoeken”. Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.

2. Hoe kan ik een product bestellen?

U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button “Toevoegen aan winkelwagen”. Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op “Afrekenen” te klikken.

3. Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?

Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen en de kosten van de producten voor abonnees en voor lezers. Als u klikt op “Winkelwagen” gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.

4. Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?

U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door een vinkje te plaatsen in de kolom verwijderen achter dit product. Daarna klikt u op “Update”. Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom “Aantal”. Als u daarna op “Update” klikt, worden de juiste prijzen getoond

5. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling. Als u geen bevestiging ontvangt, is dit vaak te wijten aan een foutief ingevoerd emailadres.

6. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie.

7. Betalen op rekening kan dat?

Betalen op rekening is mogelijk voor groot zakelijke klanten. U betaalt pas nadat u de artikelen heeft ontvangen.

Het betalen op rekening kunnen wij u alleen aanbieden bij bestellingen vanaf minimaal € 150 ex BTW.

Wij behouden ons het recht voor om bestellingen op rekening niet uit te voeren. In dat geval ontvangt u van ons een e-mail.

Wij verzoeken u, het factuurbedrag binnen 7 dagen te voldoen. Het bedrag kunt u overmaken op de rekening van de onderstaande bank:

Begunstigde: Degros
Bank: ING Bank IBAN: NL48INGB0006733672
BIC: INGBNL2A

8. Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Wij hanteren vaste verzendkosten binnen Nederland. Voor bestellingen tot €50,- (ex BTW) rekenen wij €7,95 verzendkosten. En vanaf €50,- (ex BTW) rekenen wij geen verzendkosten! Verzenden is dan gratis zonder bijkomende kosten. Wij verzenden met Postnl.

Maximaal gewicht per bestelling is 30KG. Wanneer dit meer is zal onze klantenservice contact met u opnemen.

9. Wat zijn de verzendkosten naar België?

Wij hanteren vaste verzendkosten naar Belgie. Voor bestellingen onder de €75,- (ex BTW) rekenen wij €7,95.

En vanaf €75,- (ex BTW) rekenen wij geen verzendkosten! Verzenden is dan gratis zonder bijkomende kosten. Wij verzenden met Postnl.

Maximaal gewicht per bestelling is 30KG. Wanneer dit meer is zal onze klantenservice contact met u opnemen.

10. Wat zijn de verzendkosten naar Duitsland?

Wij hanteren vaste verzendkosten naar Duitsland. Voor bestellingen onder de €75,- (ex BTW) rekenen wij €9,95.En vanaf €75,- (ex BTW) rekenen wij geen verzendkosten! Verzenden is dan gratis zonder bijkomende kosten. Wij verzenden met Postnl. Maximaal gewicht per bestelling is 30KG. Wanneer dit meer is zal onze klantenservice contact met u opnemen.

11. Is intracommunautaire levering aan Belgische / Duiste ondernemers mogelijk?

Ja dit is mogelijk.

Zodra het veld “BTW nummer” wordt ingevuld wordt automatisch het nummer geverifieerd. Zodra dit in orde is zal de BTW 0% worden en wordt het BTW nummer op de factuur vermeld.

12. wat is de levertijd?

Wanneer u een bestelling plaatst, wilt u natuurlijk weten wanneer uw pakket wordt geleverd. Dit is een van de belangrijkste vragen. Dit vinden wij ook dus proberen wij er alles aan te doen dit zo duidelijk mogelijk te communiceren.

1. Wat zijn de levertijden?
Een bestelling waarvan alle producten op voorraad zijn, wordt uiterlijk geleverd binnen 2 werkdagen. Wij zullen er alles aan doen om de producten de volgende werkdag bij u afgeleverd te hebben, maar hebben geen invloed op externe factoren. Voor levering van producten werken wij met Postnl. Wanneer u een bestelling heeft gedaan met artikelen met een langere levertijd, dan verzenden wij de order pas wanneer deze compleet is. Wanneer de producten op voorraad zijn dan kan onderstaande tabel worden gehanteerd.

Vandaag besteld, morgen in huis NL & BE
MaandagVoor 23:59 besteld morgen in huis
DinsdagVoor 23:59 besteld morgen in huis
WoensdagVoor 23:59 besteld morgen in huis
DonderdagVoor 23:59 besteld morgen in huis
VrijdagVoor 23:59 besteld morgen in huis
ZaterdagZaterdag besteld maandag in huis
ZondagVoor 23:59 besteld morgen in huis