Retourneren

Ja, dit is uiteraard mogelijk om goederen aan ons te retourneren. Ook verkeerd bestelde producten kunt u retourneren, hiervoor gelden dezelde onderstaande voorwaarden. Het is helaas niet mogelijk om producten te ruilen.

De verpakking van het betreffende product dient dan onaangebroken te zijn. In de doos dient de pakbon aanwezig te zijn. Let op! Zonder pakbon kunnen wij uw pakket niet retour nemen. Breng ons even op de hoogte via klantenservice@degros.nl als u iets retour wilt sturen, zonder notificatie is het voor ons onduidelijk waarom iets retour komt en zullen wij geen actie ondernemen.

Kiala punten
Wij werken middels het retoursysteem Kiala. Hieronder kunt u het retourlabel downloaden (PDF) welke u op de doos kunt plakken. U geeft de doos af op één van de Kialapunten, de kosten hiervoor zijn €4,- voor Nederland en €5,- voor Belgie (u betaald bij inlevering van het pakket). Er zijn ongeveer 750 Kiala punten in Nederland. Dit aantal groeit maand per maand. U kunt het pakket ook op zaterdag afgeven.

Om het dichtstbijzijnde Kiala punt te vinden, klik op de link: https://www.kiala.nl/zoek-kialapunt

U kunt het retourlabel hier downloaden:
Voor Nederland klik hier.
Voor Belgie klik hier.

Indien u verkeerde goederen heeft ontvangen die niet door u besteld zijn zorgen we voor een correcte afhandeling en zullen de verzendkosten voor onze rekening zijn. Neem in dit geval contact met ons op middels 085 303 1543 of klantenservice@degros.nl.

Wij sturen u dan een retourlabel per mail, waarbij de verzendkosten reeds betaald zijn (pre betaald).

Hoe lang duurt het voordat het geld wordt teruggestort? Wij zullen na ontvangst van de retour gestuurde goederen het geld binnen 2 a 3 werkdagen overmaken op het bij ons bekende rekeningnummer.

Wij zullen het volledige bedrag crediteren wanneer het product voldoet aan onderstaande voorwaarden:

  • Ongebruikt, onaangebroken in de orginele verpakking.
  • Totaal orderwaarde bestelling na retournering nog altijd boven de verzenddrempel van €60,-. Wanneer de totale orderwaarde van de bestelling na retournering onder de €60,- verzendvrije drempel komt, zullen wij ook de verzendkosten van het te crediteren bedrag inhouden (a €5,95).
  • Wij behouden ons het recht voor om slechts een deel of niet te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of beschadigd zijn (niet door onze toedoen).

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Wij nemen alle klachten serieus en zullen deze snel en naar behoren samen met u oplossen.

Wat te doen?
* Bewaar de goederen die niet naar behoren functioneren en gooi ze niet weg.
* Neem contact met ons op binnen 14 dagen na levering van de goederen.
* We zullen samen met u een passende oplossing vinden.
* Heeft u snel vervanging nodig neem dan telefonisch contact met ons op.
* Download hier het Modelformulier voor herroeping.

We nemen u klacht direct in behandeling en we streven ernaar om binnen 1 werkdag met een reactie terug te komen.

Mocht u een klacht hebben over het product, levering of iets anders neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch of middels het contactformulier