Garantie

Terug naar onze klantenservice

Toch niet tevreden over je product? Binnen 14 dagen na ontvangst van je product kun je je product retourneren. Is je product kapot na 14 dagen, dan kun je je product laten repareren. Op alle producten bieden we je minimaal half jaar garantie op fabricagefouten.

Reparatie binnen de garantie

Een reparatie binnen de garantie is kosteloos. Degros volgt hierbij de garantievoorwaarden van de fabrikant. In het kort komt het er op neer dat je product bij normaal gebruik niet stuk mag gaan binnen een half jaar. Voldoet jouw kapotte product aan deze voorwaarden, dan zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk weer een goed werkend product in huis hebt. Het is niet mogelijk om een product te laten repareren bij Degros die elders is aangeschaft.

Reparatie buiten de garantie

Niet alle reparaties vallen binnen onze garantievoorwaarden. Is je product na een half jaar kapot? Of is je product kapot als gevolg van val-, stoot-, of vochtschade? Dan kijken we samen naar een goede oplossing. Echter valt dit niet binnen de garantie van Degros.

Product defect na reparatie

Dat is wel heel erg vervelend. Zeker gezien je het product al een tijdje kwijt bent geweest tijdens de reparatie. Toch zit er niets anders op dan de procedure nogmaals op te starten.
Op een reparatie bieden we je altijd minimaal 3 maanden garantie. Mocht het product incompleet zijn teruggestuurd na reparatie, neem dan contact met ons op voor een oplossing.