CONTACT

Terug naar onze klantenservice

Heeft u vragen / opmerkingen? Neem contact met ons op.

Mocht je een vraag hebben over de producten of diensten van Degros, aarzel dan niet om contact op te nemen via e-mail klantenservice@degros.nl of via de Live Chat (op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur).

Mocht je een klacht hebben over een geleverd artikel of onze dienstverlening, neem dan binnen 2 maanden nadat het gebrek zich heeft geopenbaard dan wel jij daar redelijkerwijs kennis van hebt kunnen nemen, contact met Degros op. Een bij Degros ingediende klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst door Degros beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft antwoordt Degros binnen de termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een inhoudelijke reactie kunt verwachten. Degros heeft een interne klachtencommissie die de doelstelling heeft eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen. Het is ook mogelijk om een klacht in te dienen bij Thuiswinkel.org.

Degros

Klantenservice

Zeelandhaven 6

3433PL Nieuwegein

klantenservice@degros.nl

Telefoon: +31 (0)85 303 1543