CONTACT

Terug naar onze klantenservice

Heeft u vragen / opmerkingen? Neem contact met ons op.

  • of vul ons contactformulier in

Naam (*)

Email adres (*)

Onderwerp

Uw bericht

 

Mocht je niet tevreden zijn over de producten of diensten van Degros, aarzel dan niet om contact met Degros op te nemen via e-mail of telefoonnummer 085 303 1543 (gratis).

Mocht je een klacht hebben over een geleverd artikel of onze dienstverlening, neem dan binnen 2 maanden nadat het gebrek zich heeft geopenbaard dan wel jij daar redelijkerwijs kennis van hebt kunnen nemen, contact met Degros op. Een bij Degros ingediende klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst door Degros beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft antwoordt Degros binnen de termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een inhoudelijke reactie kunt verwachten. Degros heeft een interne klachtencommissie die de doelstelling heeft eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen. Het is ook mogelijk om een klacht in te dienen bij Thuiswinkel.org.

Degros

Klantenservice

Zeelandhaven 6

3433PL Nieuwegein

klantenservice@degros.nl

 

Telephone: +31 (0)85 303 1543